Державна підсумкова атестація у 4 класі 2016-2017 н.р.

Відповідно до Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки від 30 грудня 2014 року № 1547 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14 лютого 2015 року за №157/26602, наказу Міністерства освіти і науки від 08.02.2016 року № 94 «Про затвердження орієнтовних вимог до проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2015/2016 навчальному році», на виконання наказу управління освіти, молоді та спорту Ярмолинецької райдержадміністрації №40-о від 11.04.2015 адміністрацією школи було взято під контроль якість та об’єктивність проведення державної підсумкової атестації у 4 класі.

Згідно рекомендацій та вимог Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України державну підсумкову атестацію було проведено у визначені навчальним закладом дні:

  • українська мова – 12 травня
  • математика – 17 травня
  • літературне читання - 19 травня.

Атестація проводилася за завданнями із посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України на другому уроці протягом однієї академічної години.

Навчальні досягнення під час державної підсумкової атестації такі:

1) загальна характеристика результатів контрольної роботи з української мови

Рівень навчальних досягнень

Кількість учнів у класі

Писали

Високий

Достатній

Середній

Низький

Кількість

%

Кількість

%

Кількість

%

Кількість

%

7

7

1

14,3

4

57,1

2

28,6

Аналіз типових помилок при виконанні відповідних завдань з української мови

Закритого типу, що передбачають вибір однієї правильної відповіді з трьох запропонованих варіантів

Відкритого типу (одне завдання на встановлення відповідності, в якому треба з’єднати лініями або стрілочками відповідні частини)

Відкритого типу, що виконується письмово (текст для списування)

Творче завдання – написання тексту на задану тему (5-7 речень)

Тип помилки

К-сть

%

Тип помилки

К-сть

%

Тип помилки

К-сть

%

Тип помилки

К-сть

%

Нерозуміння значення вислову

1

14,3

Орфографічні помилки

5

71,5

Побудова тексту

3

42,9

Пунктуаційні помилки

2

28,6

Орфографічні помилки

5

71,5

Пунктуаційні помилки

2

28,6

2) загальна характеристика результатів контрольної роботи з літературного читання

Рівень навчальних досягнень

Кількість учнів у класі

Писали

Високий

Достатній

Середній

Низький

Кількість

%

Кількість

%

Кількість

%

Кількість

%

7

7

3

42,9

3

42,9

1

14,2

Аналіз типових помилок при виконанні відповідних завдань з літературного читання

завдань закритого типу з вибором однієї правильної відповіді з трьох запропонованих варіантів (завдання 1-5)

Відкритого типу (завдання 6,7): з короткою письмовою відповіддю, на встановлення відповідності, на встановлення правильної послідовності

Творче завдання

Тип помилки

К-сть

%

Тип помилки

К-сть

%

Тип помилки

К-сть

%

Розуміння тексту

1

14,3

Визначення головної думки

1

14,3

Побудова тексту

3

42,9

Встановлення правильної послідовності

2

28,6

Орфографічні помилки

5

71,5

Пунктуаційні помилки

2

28,6

3) загальна характеристика результатів контрольної роботи з математики

Рівень навчальних досягнень

Кількість учнів у класі

Писали

Високий

Достатній

Середній

Низький

Кількість

%

Кількість

%

Кількість

%

Кількість

%

7

7

3

42,9

3

42,9

1

14,2

Аналіз типових помилок при виконанні відповідних завдань з математики

5 завдань закритого типу з вибором однієї правильної відповіді з чотирьох запропонованих варіантів (завдання 1-5)

1 завдання відкритого типу: приклади на три дії

(завдання 6)

2 завдання відкритого типу: задачі на дві дії

(завдання 7-8)

Тип помилки

К-сть

%

Тип помилки

К-сть

%

Тип помилки

К-сть

%

Перетворення іменованих чисел

1

14,3

Ділення багатоцифрових чисел

1

14,3

Знаходження частини від числа

2

Рейтинг успішності учнів школи за І семестер

3 клас4 клас5 клас

6 клас7 клас8 клас

9 клас10 клас11 клас

Кiлькiсть переглядiв: 101

Коментарi